Bli medlem

Den gastronomiska kulturen förändras ständigt, för nya ideer, trender, kunskaper och erfarenheter. Vår vänförening följer med i tiden och utvecklas genom sina medlemmar. Nya medlemmar välkomnas varmt till vår goda gemenskap – friska ideer och initiativ tas emot med glädje!

Föreningen står öppen för alla med intresse för måltiden i vidaste mening, god mat och matkultur.

Bli medlem!

Kom med och berika dig på gastronomins breda fält. Som medlem får du inbjudan till alla våra arrangemang och förmånliga erbjudanden. Därtill kommer gemenskap med andra kunniga och intresserade medlemmar.
Vårt nyhetsbrev sändes ut via e-post tre gånger per år. Hemsidan uppdateras kontinuerligt.

Medlemmarna har också möjligheter att nominera kandidater till Gastronomiska Akademiens belöningar. Om belöningarna: se Gastronomiska Akademien hemsida, www.akademierna.se

Så här blir du medlem

Bli medlem genom att sätta in årsavgiften för 2022,  400 kr för enskild medlem och 600 kr för två på samma adress på Vännernas bankgiro 5727-8335
eller Swish 123 416 41 74. Ange noga din postadress och epost-adress.
Du är givetvis också välkommen att ringa vårt kansli, tisdagar i udda veckor.

Ge bort ett medlemskap i Vännerna!

Har du en vän, släkting eller någon annan som du vill ge bort en gastronomisk upplevelse till?

I medlemskapet ingår bland annat medlemsbrev som utkommer tre gånger om året, erbjudanden, rabatter och inbjudningar till evenemang och seminarier.
Men allra viktigaste så innebär ett medlemskap samhörighet kring det gastronomiska området.

Bli medlem i Gastronomiska Akademiens och Måltidsakademiens Vänner.